City Security har siden mai 2011 hatt sikkerheten ved alle arrangement i Oslo Spektrum. Dette gir oss en unik kompetanse innen alle typer arrangement – både store og små. Våre ledere og vektere innen arrangementssikring har lang og bred erfaring helt tilbake til 1990.
City Security kan også være behjelpelige med alt innen planlegging og sikkerhets- og risikoanalyser for ditt arrangement. Vi kan levere vakthold til alt fra de minste arrangement til de aller største.
Ta kontakt for mer informasjon om arrangementssikring.
Vi leverer ordensvakttjenester via vårt datterselskap. Klikk her for mer informasjon om Personellsikring AS.
Kontakt Personellsikring AS for nærmere informasjon angående ordensvakttjenester.
City Security tilbyr flere tjenester innen sentervakthold. I hovedsak er dette en mer mobil vekter som tar seg av ulike oppgaver knyttet til sikkerhet ved et større senter for salg eller formidling. City Security har kvalifiserte vektere med lang og grundig erfaring innen slik sikkerhet.
Sentervakthold er nødvendig for å trygge kunders og salgsbedrifters sikkerhet og mot uønskede hendelser. Erfarne vektere vil utføre generelt vakthold og kunne hindre, så langt det er mulig, blant annet: ran av butikk, branntilløp, uønskede personers tilgang på området, eventuelle skader på inventar og bygning av besøkende, overvåkning, sensorovervåkning, skade eller ran av varelevering, patruljering, døgnvakt, resepsjonsvakt, med mer.
For slike tjenester ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss i forhold til spesielle ønsker og pris.
City Security tilbyr en komplett tjeneste innenfor vakthold, overvåkning og resepsjonisttjeneste. Selskapet har per i dag cirka 240 tilgjengelige personer, på deltid, tilkalling og for heltidsarbeid. Selskapet har utarbeidet gode ordninger for turnus og skiftarbeid, og til kortvarige oppdrag for eksempelvis arrangementsavvikling og særlige VIP-besøk.
For slike tjenester ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss i forhold til spesielle ønsker og pris.
Doorman er en service- og ressursperson som er utdannet i vekteryrket. Det spesielt for oppdrag der denne myndighetspersonen skal være en integrert del av miljøet. City Security benytter Doorman begrepet for dørvakttjenester særlig i lukseriøse og ekslusivee butikker. Det er spesielt i ekslusive butikker og ved inngangspartier til enkelte bygninger at det er nødvendig med sikkerhetspersonell iført en nøytral klesdrakt. Doorman-tjenesten er en attraktiv tjeneste blant våre kunder, og som City Security er stolt over å kunne tilby.
For slike tjenester ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss i forhold til spesielle ønsker og pris.
City Security har en egen avdeling som tilbyr vaktmestertjenester. Alt fra små oppdrag til drifting av hele bygg. For slike tjenester ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss i forhold til spesielle ønsker og pris.
City Security samarbeider med Alarm24 sin døgnbemannede og FG godkjente alarmstasjon for å motta alle typer alarmer. Operatøren har direkte kontakt med utrykningsvekteren for å kunne foreta en så rask utrykning som mulig og sikre at informasjon ikke går tapt. Utrykning foretås av vært datterselskap M-16 Akershus Vaktselskap AS.
Vi kan motta alle typer alarmer, for eksempel innbruddsalarm, brannalarm, overfallsalarm, ransalarm og heisalarm.
Ta kontakt for en uforpliktende samtale.
City Security AS ble startet 1.januar 2011 med ordinære vektertjenester og arrangementsikkerhet som satsningsområde. I august 2014 overtok City Security selskapet Oslo Eiendomsservice AS og tilbyr også vaktmestertjenester. City Security er kåret til «Gaselle-bedrift» av avisen DagensNæringsliv for 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019. Det er en anerkjennelse for selskapets økonomiske utvikling siden starten.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.